گام #1 : بهینهسازی اعتبار مبتنی بر صفحه
در اینجا چگونگی ایجاد اعتبار مبتنی بر صفحه برای سایتتان شرح داده میشود.
- لینک دادن به سایتهای دلخواه : من میدانم که شما سایتهای ضعیف با جایگاه ویژه را، در گوگل دیده اید.
آیا تا بحال توجه کرده اید که آنها هرگز به سایر سایتها لینک نمیدهند؟
میتوانید بگویید که این علامت خطر است؟
اما سایتهای واقعی، مثل The Huffington Post یا NYTimes.com : به سایتهای دیگر، از راست و چپ لینک میدهند.
شما هم باید همین کار را کنید. لینک دادن به سایر سایتها یک استراتژی سئوی اساسی است.
بخاطر داشته باشید که سایتهایی که شما به آن لینک میدهید روی ساییتان اثرگذار هستند …
- Privacy Policy, Terms : مطمئن شوید که سایتتان دارای Privacy Police جامع و کامل باشد. صفحات “خستهکنندهای” داریم که گوگل به آنها توجه میکند.
در نهایت، برای داشتن این اطلاعات در سایت ناشران Adsense،لازم است که همهی این ناشران حضور داشته باشند، بنابراین گوگل اهمیت این موضوع رو میداند.
- Bounces و سایتهای بلاکشده: گوگل تأیید کرده است که تعامل کاربر یک فاکتور رنکینگ است. آنها حتی تا انجا پیش رفتند که تعداد کاربرهای Chromeی که سایتتان را بلاک کنند، را در نظر میگیرند.
شما میتوانید تصور کنید که چقدر یک سایت میتواند برای مردم مشکوک باشد که اقدام به بلاک کردن واقعی آن کنند.
و مشابه آنچه گفته شد برای سایتهایِ با نرخ bounce بالا برقرار است: اگر سایت شما ارائهدهندهی اطلاعات ارزشمندی باشد، چرا باید مردم به آن یورش بیاورند یا دیگر به سمتش نروند؟
- منابع و مراجع: فهرستی از منابع و مراجع را در پایان متنتان بیاورید. این به گوگل نشون میدهد که محتوای شما بخوبی مورد پژوهش قرار گرفته است (و بنابراین مجاز است).
گام #2 : اندازه مهم است : چطور مثل یک برند بزرگ به نظر بیاییم
گوگل اخیراً روی برندها خیلی حساس شده است.
چگونه شما میتونید کاری کنید که شبیه برندی بزرگ به نظر بیاید؟
ساده است. سیگنالهای برند بسازید.
به یاد داشته باشید: گوگل فقط یک ماشین رنکینگ سایت است (معروف به الگوریتم).
او متوجه نمی شود که Pepsi یک برند است چون سال گذشته در رقابت تجاری سالیانه دیده شده است! درواقع گوگل نگاه میکند که کدام برندها برای سیگنالهای برند ظاهر میشوند و به این ترتیب آنها را شناسایی میکند.
گوگل به برندها اعتماد دارد و آنها را جدی میگیرد.
در حقیقت، آنچه Schmidt Google CEO Eric در مورد برندها میگوید آورده شده است:
” برندها راه حلاند، نه مشکل … برندها چگونگی نجات شما از دردسرهایی که درست کرده اید را نشان میدهند”
در زیر چگونگی نجات از این دردسرها و شباهت پیدا کردن به یک برند بزرگ را بصورت گام به گام میآوریم:
- دامنههای برندشده / نام سایت: دامنههای با تطابق عبارتی کامل را فراموش کنید. آپدیت EMD این موضوع را شفاف ساخته است که نیازی به کاربرد دامنههای باتطابق کامل نیست. بجای MostComfortableMaleThongsX.com، بروید سراغ ComfyThongs.com.
بکارگیری یک دامنهی برندشدهی متغیر، این پیام را میفرستد که شما برندی یکتا هستید … نه یکی از بازندههای سئو که سعی دارد با یک کلمهی کلیدی رنکینگش را بالا ببرد.
- همهچیز در مورد صفحهی Us : محتوای صفحتان را کم نکنید.
برندهای واقعی محتوای حجیم و کاملی در مورد شرکتشان، مأموریتشان، وضعیتشان و غیره دارند. یک مرکز اطلاعات خصوصی الکترونیکی درباره صفحهی us بسازید و در آن داستانتان را بگویید.
- اکانتهای فعال محیطهای اجتماعی: همهی برندهای بزرگ در محیطهای اجتماعی، مانند فیسبوک، Linked in، Pinterest و محیطهای مشابه بسیار فعال هستند. حتی اگر شما سایت MFA کوچکی را اجرا میکنید، اجازه بدهید که اکانتهای اجتماعیتان (به خصوص لینکد این) تکانی بخورند.
- نام سایت = کلمهی کلیدی: مردم در جستجوی برندها هستند، این برندها خواه میتوانندIkea باشند، خواه YouTube و یا John Deer. همانطور که میدانید گوگل شما را یک برند در نظر میگیرد هنگامی که لینک سایتهایی مثل آنچه در پایین می آید را داشته باشید:
آموزش و ترفند ، سئو گوگل ,برندها ,سایت ,برند ,سایتهای ,لینک ,داشته باشید ,چگونگی نجات ,کلمهی کلیدی ,سیگنالهای برند ,برند بزرگ منبع
درباره این سایت